Aktywuj lub odnów podpis

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Język

Aktywuj lub odnów podpis

Aktywuj podpis elektroniczny

Jak aktywować NOWY
podpis elektroniczy Certum?

Aktywacja e-podpisu

Odnowienie podpisu elektronicznego

Aktywacja ODNOWIENIA
e-podpisu Certum krok po kroku

Odnowienie podpisu

Krajowy System e-Faktur (KSeF)

Uwierzytelnij się w KSeF kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kwalifikowaną pieczęcią elektroniczną.

Krajowy System e-Faktur (KSeF) został uruchomiony 1 stycznia 2022 r. Jest to rządowy system teleinformatyczny umożliwiający obieg faktur. W systemie wystawisz oraz udostępnisz faktury ustrukturyzowane, w formacie xml zgodne z szablonem e-Faktury FA wydanym przez Centralne Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych (CRWDE) w systemie ePUAP.
Aktualnie przedsiębiorca ma wybór i może korzystać z KSeF i w nim wystawić fakturę ustrukturyzowaną poprzez aplikację Podatnika KSeF. Wciąż może także wystawiać faktury papierowe albo faktury elektroniczne w swoim dotychczasowym systemie.

Jak korzystać z KSeF z wykorzystaniem kwalifikowanych certyfikatów? Wystarczą 3 proste kroki!

1

Załóż indywidualne konto w KSeF.

2

Uwierzytelnij firmę lub osobę fizyczną uprawnioną do obsługi faktur za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub kwalifikowanej pieczęci elektronicznej.

3

Wystawiaj, otrzymuj i przechowuj faktury ustrukturyzowane w KSeF

Certyfikaty kwalifikowane do uwierzytelnienia w KSeF

Kwalifikowany podpis elektroniczny

W ofercie Certum znajdziesz kwalifikowany podpis elektroniczny na kartę oraz mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny SimplySign, które pozwolą Ci bezpiecznie dokonać swojego uwierzytelnienia w Krajowym Systemie e-Faktur.

Kwalifikowana pieczęć elektroniczna

Podmiot, który nie jest osobą fizyczną, np. jest firmą, może uwierzytelnić się w systemie KSeF podczas zakładania konta za pomocą kwalifikowanej pieczęci elektronicznej. Jeśli jej nie posiada, konieczne jest złożenie zawiadomienia do właściwego naczelnika urzędu skarbowego (zawiadomienie ZAW-FA), w którym wyznacza się przedstawiciela – osobę fizyczną – do korzystania z KSeF w imieniu firmy.
Kwalifikowana pieczęć elektroniczna posłuży również do uproszczenia procesu nadawania pierwotnych uprawnień w KSeF, gdy podatnik nie jest osobą fizyczną. Oznacza to, że w przypadku posiadania przez osoby prawne kwalifikowanej pieczęci elektronicznej zawierającej NIP, można korzystać z KSeF na podstawie pierwotnych uprawnień właścicielskich bez zgłaszania w urzędzie skarbowym.

Korzystaj z certyfikatów kwalifikowanych w KSeF i zyskaj

Ochronę

Bezpiecznie dokonujesz swojego uwierzytelnienia w KSeF.

Gwarancję

Zapewniasz integralność danych w dokumentach.

Wygodę

Szybko i wygodnie składasz e-podpis pod fakturami.

Szybkość

Przyśpieszasz proces korzystania z systemu KSeF.

Dostęp 24/7

Możesz korzystać z KSeF w dowolnym miejscu i czasie.

Sprawdź, jak uzyskać certyfikaty kwalifikowane do uwierzytelnienia się w KSeF

Jeśli nie masz podpisu elektronicznego, możesz go kupić i wygodnie uwierzytelnić się w KSeF

Kup podpis

Jeśli masz e-podpis, ale kończy się jego ważność, szybko odnowisz go i użyjesz w KSeF

Odnów podpis

Jeśli nie masz pieczęci elektronicznej, możesz ją kupić i wygodnie uwierzytelnić się w KSeF

Kup e-pieczęć

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

contact1

Zapytaj naszego konsultanta

Uzyskaj odpowiedź od naszych Konsultantów

Skontakuj się z nami