2024-02-22

SimplySign – jak podpisać dokument e-podpisem elektronicznym?

 

SimplySign to mobilny podpis elektroniczny służący do podpisywania dokumentów elektronicznych z równą mocą prawną, co podpis własnoręczny, zarówno w Polsce, jak i na terenie całej Unii Europejskiej. Jest to pierwsze, całkowicie mobilne rozwiązanie na polskim rynku. Działa bez fizycznej karty z certyfikatem oraz zewnętrznego czytnika.

Z SimplySign szybko, łatwo i bezpiecznie podpiszesz e-dokument, zyskując jednocześnie zgodność z międzynarodowymi standardami. Narzędzie jest kompatybilne z wieloma popularnymi platformami (Płatnik, e-Deklaracje, ZUS PUE, JPK (Jednolity Plik Kontrolny),e-KRS (S24 oraz RDF), KSeF i systemami operacyjnymi (Android, iOS). Jest uniwersalnym rozwiązaniem dla różnych potrzeb użytkowników.

SimplySign działa na urządzeniach mobilnych takich jak smartfony i tablety, a także na komputerach PC lub Mac. Jego zastosowania obejmują zarówno cele firmowe, jak i prywatne, w tym kontakty z urzędami i inne sprawy biznesowe.

SimplySign: jak uzyskać e-podpis?

Rejestracja w SimplySign to prosty proces, który przejdziesz w kilku krokach. Podpis możesz otrzymać nawet w ciągu 30 minut.

  1. Kup podpis elektroniczny
  2. Aktywuj samodzielnie – wejdź na panel.certum.pl i wypełnij wniosek
  3. Potwierdź tożsamość – Weryfikacja tożsamości jest niezbędnym krokiem w procesie ubiegania się o kwalifikowany podpis elektroniczny
  4. Zainstaluj oprogramowanie
  5. Pobierz certyfikat – Certyfikat kwalifikowany jest potrzebny do złożenia podpisu elektronicznego

Korzystanie z SimplySign na urządzeniach mobilnych

Z SimplySign podpisujesz e-dokumenty w dowolnym miejscu i czasie. To szczególnie przydatne, jeżeli cenisz mobilność i elastyczność w załatwianiu spraw biznesowych i prywatnych. Dokument podpiszesz na smartfonie lub tablecie.

Podpisywanie dokumentów na komputerze podpisem elektronicznym SimplySign

Z SimplySign równie łatwo podpiszesz dokumenty na komputerach PC lub Mac. W ramach tej aplikacji funkcjonuje również generator tokenów, które są potrzebne do uwierzytelnienia użytkownika do usługi zdalnego podpisu, w związku z tym dodatkowo zwiększasz bezpieczeństwo procesu podpisywania dokumentów elektronicznych.

SimplySign: jak podpisać dokument?

Korzystając z SimplySign wystarczą 3 kliknięcia, żeby podpisać elektronicznie dokumenty.

  1. Otwierasz e-dokument na urządzeniu mobilnym lub komputerze
  2. Podpisujesz e-dokument cyfrowo SimplySign
  3. Potwierdzasz swoim kodem PIN.
    Gotowe!

Zalety mobilnego podpisu SimplySign

Mobilny podpis SimplySign oferuje wiele korzyści, w tym oszczędność czasu i pieniędzy. Nie potrzebujesz już drukować dokumentów i wysyłać ich pocztą lub kurierem. Jest to rozwiązanie przyjazne dla środowiska i efektywne kosztowo.

Bezpieczeństwo i pewność z SimplySign

Bezpieczeństwo jest podstawą działania SimplySign. Podpis jest tak samo wiążący, jak podpis własnoręczny i spełnia międzynarodowe przepisy europejskiego rozporządzenia eIDAS, zapewniając integralność treści podpisywanego dokumentu.

Szybkość i wygoda użytkowania SimplySign

W Certum mobilny podpis kwalifikowany uzyskasz bardzo szybko nawet w ciągu 30 minut. Jest to szczególnie ważne dla firm i osób, które potrzebują szybkiego i efektywnego rozwiązania do akceptowania i zarządzania dokumentacją.

Kompatybilność SimplySign z różnymi platformami

SimplySign współpracuje z różnymi systemami operacyjnymi i mobilnymi, co zapewnia szerokie możliwości jego zastosowania, są to:

  • w przypadku smartphone’ów lub tabletów: Android, iOS, Huawei, Chromebook,
  • w przypadku komputerów klasy PC/laptop: Windows, OS X,

SimplySign oferuje wyjątkową elastyczność dzięki swojej zdolności do integracji z różnorodnymi aplikacjami biznesowymi i systemami zarządzania dokumentami.

Możesz bezproblemowo łączyć SimplySign z popularnymi narzędziami biurowymi, platformami e-commerce oraz systemami księgowymi, co znacząco ułatwia zarządzanie dokumentacją i procesami biznesowymi.

Oprócz oszczędności czasu i redukcji „papierologii”, SimplySign zwiększa wydajność pracy poprzez szybkie i łatwe podpisywanie dokumentów z każdego miejsca na świecie.  Z SimplySign skorzystasz podczas podróży służbowych, pracy zdalnej czy spotkań z klientami. Zapewnia to nieprzerwaną ciągłość pracy i przyspiesza procesy decyzyjne w organizacji.

Dlaczego SimplySign?

SimplySign to nowoczesne i wygodne rozwiązanie do podpisywania dokumentów elektronicznych. Łączy w sobie mobilność, bezpieczeństwo i prostotę użytkowania. Stosując go, możesz łatwo zarządzać dokumentacją  zarówno w sferze prywatnej,  jak i biznesowej, ciesząc się jednocześnie oszczędnością czasu i środków.

Przeczytaj więcej o innych rozwiązaniach Certum, które pozwolą ci prowadzić biznes bez papieru, dbać o środowisko i zapewnić  dokumentom najwyższe bezpieczeństwo fizyczne i prawne.

Zamów już dziś mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny!

 

Wypełnij formularz