2022-12-06

Poznaj zalety przeniesienia podpisu elektronicznego do Certum

Przeniesienie kwalifikowanego podpisu elektronicznego do Certum to usługa dla tych, którzy cenią sobie oszczędność czasu i wygodę rozwiązań zdalnych. E-podpis SimplySign sprawi, że istotne dla Ciebie dokumenty podpiszesz bezpiecznie i szybko z każdego zakątka świata. Z SimplySign niemożliwe staje się możliwe! Natomiast sam proces przeniesienia wykonasz całkowicie online w zaledwie kilku prostych etapach.

Dokonaj odnowienia podpisu elektronicznego przez jego przeniesienie do Certum

Kończy Ci się ważność kwalifikowanego certyfikatu i potrzebujesz odnowienia podpisu elektronicznego. To dobry moment na przeniesienie podpisu elektronicznego do Certum. Bardzo ważne jest, aby odnowienia dokonać przed wygaśnięciem obecnie używanego e-podpisu. Odnawiając podpis elektroniczny warto od razu przejść na podpis mobilny SimplySign. Jeśli chcesz dowiedzieć, dlaczego warto to zrobić, czytaj dalej.

Wybierz mobilny e-podpis SimplySign i ciesz się niezależnością 

Jeżeli posiadasz ważny certyfikat kwalifikowany (wydany przez dowolnego dostawcę usług zaufania) zawierający numer polskiego dowodu osobistego lub PESEL, możesz przenieść swój certyfikat do Certum. Usługa skierowana jest do tych klientów, którzy posiadają już zakupiony certyfikat kwalifikowany w innym (niż Certum) krajowym centrum certyfikacji i chcą skorzystać ze wszystkich zalet podpisu elektronicznego SimplySign. Przeniesienie e-podpisu polega na wydaniu nowego certyfikatu kwalifikowanego e-podpisu SimplySign. Dzięki naszemu uproszczonemu procesowi zyskujesz oszczędność czasu i kosztów, a także szybkość i wygodę rozwiązań zdalnych.

Zobacz, jak szybko i prosto zaczniesz używać SimplySign!

Cały proces to zaledwie kilka kroków, które wykonasz 100% on-line w jednym miejscu. Wystarczy, że w sklepie Certum kupisz usługę przeniesienia podpisu elektronicznego, wybierając odpowiedni dla siebie wariant e-podpisu – ważny na 1 rok, 2 lub 3 lata.

Sprawdź, dlaczego warto dokonać odnowienia podpisu elektronicznego w Certum i wybrać SimplySign

  1. Nie potrzebujesz już fizycznej karty i czytnika. Możesz użyć e-podpisu SimplySign również na komputerze PC.  Wystarczy, że pobierzesz aplikację SimplySign Desktop i korzystasz z usługi bez podłączania dodatkowych komponentów. 
  2. Wybierasz dogodny okres ważności nowego certyfikatu: 1 rok, 2 lub 3 lata. 
  3. Przenosisz podpis nie wychodząc z domu, przez internet. 
  4. Potwierdzisz tożsamość swoim certyfikatem kwalifikowanym wydanym przez dowolnego polskiego dostawcę usług zaufania (oprócz Certum). Nie musisz weryfikować tożsamości na osobistym spotkaniu. 
  5. Korzystasz z aplikacji SimplySign na smartfonie, tablecie i komputerze – w systemach operacyjnych Windows, macOS, iOS, iPadOS, Android, Harmony OS i ChromeOS. 

 

Dowiedz się, czego potrzebujesz, aby skorzystać z usługi przeniesienia i odnowienia podpisu elektronicznego:

  • Ważny kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego, zawierający dane z polskiego dowodu osobistego lub PESEL. 
  • Ważny polski dowód osobisty. 
  • Kod aktywacyjny na usługę przeniesienia. 
  • Aplikację do podpisywania plików pdf, np. oprogramowanie wystawcy Twojego certyfikatu. 

Jeśli chcesz skorzystać ze wszystkich zalet mobilnego podpisu elektronicznego, przenieś swój e-podpis do Certum już dziś i ciesz się nieograniczonymi możliwościami, jakie daje SimplySign!