Odnowienie podpisu elektronicznego
Aktywacja ODNOWIENIA e-podpisu Certum krok po kroku
Odnowienie e-podpisuAktywacja ODNOWIENIA e-podpisu Certum krok po kroku
Odnowienie e-podpisuW wyniku ogłoszenia stanu pandemii COVID-19 i wprowadzenia obostrzeń w marcu 2020, możliwość fizycznego kontaktu z klientami w biurze sprzedaży została mocno ograniczona.
Aby zachować ciągłość biznesową i zapewnić bezpieczeństwo oraz komfort kupującym, Echo Investment potrzebowało rozwiązania umożliwiającego cyfryzację rezerwacji mieszkań.
Prace rozpoczęły się od zaprojektowania nowego procesu rezerwacji i dobrania odpowiednich narzędzi informatycznych, które będą wspierać jego cyfrową realizację.
Wykorzystano mobilną aplikację do podpisów biometrycznych, którą zintegrowano ze środowiskiem usług zaufania Asseco, zapewniając przy tym nowoczesny sposób ochrony i integralności przetwarzanych informacji poprzez potwierdzanie złożonych podpisów pieczęcią elektroniczną SimplySign. W celu szybkiej konfiguracji urządzeń przenośnych dla przedstawicieli handlowych zastosowano kody QR.
Dzięki wdrożeniu podpisu biometrycznego wraz z pieczęcią elektroniczną SimplySign, proces rezerwacji mieszkania odbywa się zdalnie. Klient zainteresowany jego kupnem może umówić się z doradcą na spotkanie online. Jeżeli dokona wyboru mieszkania, przedstawiciel dewelopera sygnuje elektroniczną umowę rezerwacyjną, składając rysikiem na ekranie tabletu odręczny podpis biometryczny. Kupujący wyraża zgodę na warunki transakcji poprzez przelew opłaty rezerwacyjnej. Cała procedura przebiega bez konieczności wychodzenia z domu.
Utrzymanie ciągłości
i zdolności działania
Uproszczenie
formalności
Przeniesienie pracy z biur
do domów przedstawicieli
Skrócenie czasu
zawierania umów
Zapewnienie bezpieczeństwa
pracownikom i klientom
Wygoda i komfort
kupujących mieszkania