Odnowienie podpisu elektronicznego
Aktywacja ODNOWIENIA e-podpisu Certum krok po kroku
Odnowienie e-podpisuAktywacja ODNOWIENIA e-podpisu Certum krok po kroku
Odnowienie e-podpisuUrząd Dozoru Technicznego (UDT) potrzebował rozwiązania, które pozwoli na szybszą i skuteczniejszą realizację dotychczasowych zadań, podniesie komfort pracy kontrolerów w terenie oraz skróci proces wydawania decyzji administracyjnych.
Nowy system miał umożliwiać zdalną autoryzację protokołów oraz decyzji, przy równoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa danych. Miał być również zintegrowany z portalem UDT.gov.pl, który służy do komunikacji z klientami i zapewnia im sprawny dostęp do pełnej oferty urzędu.
Autorskie rozwiązania Certum, zgodne z regulacjami eIDAS, posłużyły do cyfryzacji procesu wydawania decyzji administracyjnych.
Inspektorzy UDT zyskali pełną mobilność oraz możliwość korzystania z kwalifikowanego podpisu elektronicznego w każdym miejscu i czasie, niezależnie czy do tego celu wykorzystują tablet, smartfon, czy komputer przenośny. Dzięki temu mogą podpisać dokumenty elektroniczne tuż po zakończeniu badania i wysłać je wprost do portalu UDT.gov.pl. Nowy system do zaledwie kilku minut skrócił czas przygotowania oraz przekazania dokumentacji i wyeliminował konieczność jej drukowania.
Wyższa jakość obsługi
klientów UDT
Większe zainteresowanie portalem
UDT.gov.pl
Wzrost efektywności
pracy personelu
Ograniczenie papierowego
obiegu dokumentów o 12%
Krótszy czas oczekiwania instytucji
na decyzje pokontrolne
Redukcja kosztów
przetwarzania i archiwizacji