Odnowienie podpisu elektronicznego
Aktywacja ODNOWIENIA e-podpisu Certum krok po kroku
Odnowienie e-podpisuAktywacja ODNOWIENIA e-podpisu Certum krok po kroku
Odnowienie e-podpisuSantander Leasing stawia na wysoką jakość oferty i dąży do tego, aby klienci zyskali jak największy dostęp do usług, które mogą zrealizować cyfrowo i samodzielnie w portalu eBOK24.
Dlatego jednym z priorytetów firmy stała się digitalizacja i uproszczenie procesu podpisywania umów leasingowych dla przedsiębiorców.
Aby to osiągnąć spółka postanowiła włączyć do oferty wydanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego SimplySign swoim klientom.
Projekt wyróżniał się skalą przedsięwzięcia pod względem technologicznym i operacyjnym. Usługi zaufania Asseco zostały wdrożone i zintegrowane z kluczowymi systemami biznesowymi Santander Leasing odpowiedzialnymi za wsparcie sprzedaży, obsługę klienta oraz obieg dokumentów.
Wszystkie prace prowadzone były w zwinnej metodyce. Wdrożenie zostało zrealizowane w 12 miesięcy i zakończyło się we wrześniu 2021 roku.
Santander Leasing oferuje możliwość zdobycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego SimplySign podnosząc atrakcyjność oferty oraz wychodząc naprzeciw potrzebom klientów. Uzyskanie podpisu wymaga weryfikacji tożsamość, która może zostać potwierdzona na dwa sposoby:
przez doradcę – operatora PPT podczas jednorazowego spotkania osobistego
oraz przy wykorzystaniu identyfikacji elektronicznej (eID Santander), która pozwala na automatyczną weryfikację tożsamości klienta za pośrednictwem osobistego konta bankowego w Santander Bank Polska. Dzięki temu fizyczne spotkanie z doradcą nie jest konieczne
Podpisywanie umów w dogodnym dla klientów czasie oraz miejscu
Zwiększenie efektywności pracy doradców leasingowych
Gwarancja bezpieczeństwa przetwarzanych danych i dokumentów
Zdalna obsługa i procesowanie kontraktów leasingowych
Skrócenie czasu obsługi i zdecydowane podniesienie jej jakości.
Cyfryzacja obiegu dokumentów i redukcja kosztów obsługi papieru
Utrzymanie działania kluczowych procesów w okresie pandemii
Zwiększenie liczby cyfrowych usług w portalu eBOK24
Wdrożenie strategii paperless i dbałość o środowisko naturalne