Wszystkie urzędy
Podpisuj dokumenty i wnioski urzędowe kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Podpis elektroniczny można z powodzeniem stosować do kontaktu z urzędami administracji publicznej. Katalog zastosowań e-podpisu w urzędach zawiera co najmniej kilkadziesiąt przypadków użycia. Można nim opatrywać dokumenty do Urzędu Skarbowego, ZUS, KRS, oferty w zamówieniach publicznych i wiele innych.
Kwalifikowany podpis elektroniczny może być stosowany do kontaktu na różnych szczeblach administracji publicznej:
- samorządowej: gminnej, powiatowej oraz wojewódzkiej,
- rządowej: centralnej (Prezes Rady Ministrów, Rada Ministrów, ministrowie oraz centralne organy administracji rządowej) oraz terenowej (wojewoda i służby działające regionalnie),
- państwowej, nie podlegającej rządowi, m.in.: Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej, Najwyższa Izba Kontroli, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, Rzecznik Praw Obywatelskich, Krajowa Rada Sądownictwa czy Narodowy Bank Polski.
Z podpisem elektronicznym załatwisz wiele spraw administracyjnych w urzędach.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz.U. Nr 130, poz. 1450 z późn. zm). Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r.
Jak szybko i wygodnie podpisywać e-dokumenty podpisem elektronicznym od Certum? Wystarczą 3 proste kroki!
Otwierasz e-dokument na urządzeniu mobilnym lub komputerze.
Podpisujesz go cyfrowo podpisem kwalifikowanym.
Potwierdzasz podpis swoim kodem PIN.
Korzystaj z certyfikatu kwalifikowanego w urzędach i zyskaj.
Wygodę
Podpisujesz dowolne e-dokumenty urzędowe, zawsze gdy tego potrzebujesz.
Bezpieczeństwo
Chronisz podpisywane dokumenty i wnioski przed sfałszowaniem i antydatowaniem.
Szybkość
Przyśpieszasz proces podpisywania dokumentów w kontaktach z administracją.
Komfort
Używasz e-podpisu z dowolnego urządzenia połączonego z internetem.
Zgodność z regulacjami
Korzystasz z rozwiązania zgodnego z polskim i unijnym prawodawstwem.
Dostęp 24/7
Możesz wysyłać do urzędów podpisane e-dokumenty w dowolnym miejscu i czasie.
Wiele spraw urzędowych może być załatwionych cyfrowo i zdalnie. Wystarczy użyć do tego celu mobilnego e-podpisu SimplySign lub podpisu elektronicznego w zestawie z kartą i czytnikiem.
Sprawdź, jak uzyskać certyfikat kwalifikowany do kontaktów z urzędami.
Nie masz e-podpisu? Kup go i używaj do podpisywania wszelkich dokumentów elektronicznych w urzędach.
Masz certyfikat kwalifikowany, ale kończy się jego ważność? Odnów go i podpisuj każdy dokument urzędowy.