s-hero-podpis-elektroniczny

Podpisuj dokumenty w aplikacji mobilnej
lub kartą i czytnikiem

Kup podpis Odnów podpis

1 mln+

Wydanych podpisów elektronicznych

20 lat

Doświadczenia

Vector

Największe centrum certyfikacji w Polsce

_mobile_phone_blue

Pierwszy mobilny e-podpis w Polsce

_ue

Rozpoznawany w całej UE

Czym jest podpis elektroniczny?

Rectangle

Wygodne i bezpieczne podpisywanie dokumentów

Podpis elektroniczny służy do podpisywania dokumentów cyfrowych. Podpisana nim umowa lub pismo mają te same skutki prawne, co dokumenty tradycyjne opatrzone Twoim podpisem.

Podpis elektroniczny oszczędza Twój czas i zwiększa bezpieczeństwo, bo jego podrobienie jest trudniejsze, niż podpisu własnoręcznego.

Zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego Certum

W urzędzie

Komunikacja w erze cyfryzacji

Podpis elektroniczny usprawni Twoją komunikację z administracją publiczną, podpiszesz nim deklarację ZUS i Jednolity Plik Kontrolny, wyślesz sprawozdanie finansowe na platformie e-KRS oraz Jednolity Europejski Dokument Zamówienia. Kwalifikowany podpis elektroniczny to wygodne, pewne, w pełni bezpieczne rozwiązanie, które oszczędza czas i pieniądze.

W pracy

Sprawne zarządzanie w erze cyfryzacji

Kwalifikowany podpis elektroniczny znajduje szerokie zastosowanie w świecie biznesu. Ułatwia, przyspiesza i porządkuje procesy rekrutacyjne, zawieranie umów B2B/B2C oraz prowadzenie dokumentacji firmowej. Wykorzystując bezpieczny podpis elektroniczny, można podpisać plik dokumentów, w tym: faktury elektroniczne, pisma procesowe w sądowym postępowaniu upominawczym, e-deklaracje podatkowe i wiele więcej.

W życiu prywatnym

Łatwiejsze życie w erze cyfryzacji

Kwalifikowany podpis elektroniczny Certum to uniwersalne rozwiązanie, które ułatwia codzienne życie. Dzięki niemu nie musisz tracić czasu na wizyty w urzędach i na poczcie. Możesz użyć e-podpisu Certum, gdy wysyłasz pismo na platformie ePUAP lub składasz wniosek o świadczenie społeczne w systemie Emp@tia. Możesz również przesyłać e-deklaracje do urzędu skarbowego i wnioskować online o zaświadczenie o niekaralności. Z podpisem elektronicznym Certum zrobisz to szybciej, wygodniej i bezpieczniej, a zaoszczędzony czas wykorzystasz tak, jak lubisz.

Dopasuj technologię do swoich potrzeb

phone

Podpisywanie w aplikacji mobilnej SimplySign

karta_i-czytnik_certum-bezbg

Podpisywanie kartą i czytnikiem

Gdy podpisujesz dokument za pomocą SimplySign, korzystasz z wygodnej aplikacji mobilnej. Podpis potwierdzasz kodem na swoim telefonie lub tablecie.

Podpisując dokument elektronicznie za pomocą karty i czytnika, podłączasz czytnik do swojego komputera. Umieszczasz w nim kartę, a podpis potwierdzasz w intuicyjnej aplikacji.

Jak wygląda podpisywanie?

Różnice

  • Podpisujesz dokumenty w aplikacji mobilnej
  • Możesz podpisać do 15 dokumentów na sekundę
  • Twój e-podpis jest ważny od 1 do 3 lat
  • Możesz zintegrować SimplySign za pomocą API
  • Podpisujesz dokumenty na komputerze
  • Możesz podpisać 1 dokument na sekundę
  • Twój e-podpis jest ważny od 1 do 3 lat
  • Korzystasz ze sprawdzonego oprogramowania

Kiedy wybrać

Wybierz aplikację mobilną SimplySign, jeśli cenisz mobilność i chcesz podpisywać dokumenty biznesowe i prywatne w dowolnym miejscu.

Wybierz kartę i czytnik, jeśli dokumenty służbowe podpisujesz tylko w biurze.

Cechy kwalifikowanego podpisu elektronicznego Certum

czas

3 lata ważności

E-podpis Certum to jedyny dostępny na rynku kwalifikowany podpis elektroniczny ważny nawet przez 3 lata

adobe

Zgodność z Adobe

Twój e-podpis zostanie automatycznie rozpoznany w oprogramowaniu Adobe

24-7

Dostęp 24/7

Z podpisu elektronicznego Certum możesz korzystać o dowolnej porze

zestaw

Kompatybilność

E-podpis jest wspierany przez kluczowe aplikacje rynkowe, np.: program Płatnik/e-Deklaracje

eidas

eIDAS

Podpis elektroniczny Certum jest zgodny z europejskim rozporządzeniem eIDAS

instalacja

Łatwa instalacja

Oprogramowanie do obsługi e-podpisu Certum zainstalujesz szybko i bez problemów

znacznik

Kwalifikowany znacznik czasu

5000 sztuk/miesiąc przez cały okres ważności certyfikatu

Pomożemy Ci wybrać

_map_blue

Kup e-podpis u Partnera

Skonsultuj się z jednym z 300 autoryzowanych Partnerów

Znajdź sprzedawcę
_phone_orange

Poradź się Konsultanta

Uzyskaj odpowiedź od naszych Konsultantów

Skontaktuj się z nami

Najpopularniejsze pytania

Jak zainstaluję aplikację SimplySign na swoim telefonie?

Na swoim urządzeniu mobilnym przejdź do Sklepu Play (Android)/ App Store (iOS)/ AppGallery (HarmonyOS), następnie pobierz i zainstaluj aplikację SimplySign.

Z aplikacji będziesz mógł korzystać po zakupie usługi mobilnego podpisu elektronicznego SimplySign i złożeniu wniosku o wydanie certyfikatu kwalifikowanego.

Jak odnowić podpis elektroniczny?

Aby przejść przez proces odnowienia:

  • Kup odnowienie podpisu elektronicznego;
  • Zainstaluj oprogramowanie;
  • Wypełnij dokumenty;
  • Pobierz certyfikat.

Poszczególne kroki opisane są na stronie https://www.certum.pl/pl/odnowienie-podpisu-elektronicznego/

Jak aktywować podpis elektroniczny?

  • Kup podpis elektroniczny;
  • Aktywuj usługę;
  • Potwierdź tożsamość;
  • Przekaż dokumenty;
  • Zainstaluj oprogramowanie;
  • Pobierz certyfikat.

Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie https://www.certum.pl/pl/aktywacja-podpisu-elektronicznego/

Czy czytnik pasuje do każdego komputera?

W naszej ofercie znajdą Państwo szeroki wybór czytników kart służących do odczytu danych przy współpracy z urządzeniami takimi jak np. komputer czy telefon komórkowy. Czytniki znajdują zastosowanie w aplikacjach wykorzystujących karty elektroniczne, w procesach uwierzytelniania, identyfikacji, logowania, szyfrowania czy podpisu elektronicznego. Mogą one współpracować z kartami działającymi w aplikacjach takich jak np. Płatnik, Źródło, CEPIK, proCertum SmartSign i wielu innych.

Szczegóły oferty – https://www.certum.pl/pl/czytniki/